Thursday, March 15, 2007

hahaha kena tag........plkkkkkkkkk??????


askum...........


ok 6 pekara tentang e-inn...


1. kesukaran ku........

# e-inn memang seorg yg amat sukar utk difahami tetapi senang utk didampingi

(can be a good friend ship)

# apabila sesuatu mende yg betul e-inn sayang, org lain buat rosak .... pasti e-inn tidak akan

ambil peduli lagi... (hehehe betul2 kecewalah konon2nyer)


2.kegemaran ku.......

> bersendirian........(maser tulah ikut suker aku jer nak buat...tanpa gangguan org asing

aku dgn dunia ku sajer...heheheh best ooo)

> kalau kijer tu giler2 aku buat sampai tak ingat nak makan dan minum

(mak aku selalu.......bising "ngah awk nie tiada masa ker utk berehat??? org lain pun kijer

jugak ...tapi tak mcm awk?) Heheheh mender tu dah berjuta kali aku dgr dr family aku...

> jenis aku buat tak tau jerlah itu yg aku mampu????? nak tanya kat koranglah kan (ADAKAH ORG LAIN AKAN FAHAM DGN CARA KITER BERKIJE???? SETIAP ORG TAK SAMA... TUL TAK????????)


3.kehidupan ku....

# memanglah aku dgn cara aku... bila kwn2 aku dok bercerita tentang tv??? pasti mereka semua boring giler!!! nak tau kenaper tak?????? (hahahah aku nie memang tak suker tgk cerita kat dlm tv... bila dia org bercerita2 aku buat bodo jer...heheheh mereka semua bengang...hahaha nak buat cam ner aku memang tak suker citer2 karut2 mcm tu) (membazir maser aku jer..dgn menonton citer2 mcm tu...bnyak lg kijer aku blh buat ...hahhaha)

#aku suker dgr music ....my life is music biar berhabis-habisan dgn misic...tak kiralah music aper2 aku blh layan kecuali hidustan and black metal.... kureng sikitlah...


4. ketenangan ku...

> aku suker berkemah... melihat keindahan alam semula jadi....wahhhhhhhh tenang jika kiter mghayatinya dgn keikhlasan dr heart...........

> suker bermain dgn kucing..........i relly2 love cat (ia manja,comel and smart cat)


5. kematangan ku...

#aku.....hmmmmmmmmhmmm memang suker main2....

#aku.....huuuuuuuuuuuuhuhuhuh memang klu tegas tu giler2 garang (serta merta aku akan jadi sematang-matang nyerrrrrr.... try tgklah)


6.kegilaan ku........

> kdg2 tu suker drive laju2 pastu pasang music kuat2 (utk hilangkan masalah2 yg besar)

> suker pendam segala apa jua warna warni kehidupan aku sendiri pastu buatlah perangai gila2 remaja aku laksssssss.... heheheh aku punyer suker...hahahah



ok geng nie sajer tentang aku... tq apis krn TAG aku....

3 comments:

Pencarut Keji said...

erm.. kire nye anda tau camne diri anda..ibarat.. macam air sungai.. dari hulu ke hilir.. erm.. lebih dikenali sebagai hidup yg static.. :D aaaa.. ermm... perubahan ape yg paling besar dlm hidop anda?

Lestat said...

Helloooo...join jer..tak kisah.janji lepas tgk jer apa-apa cite..komen trus..kasi semangat sikit nak mengarut lagi..hehe

elyna said...

slm sume pembaca blog ini,,,arwah angah ttp dlm ingatan smetimes along x pernah tahu spe adik along sbenarnya,ble bace blog ini bru along tahu spe angah,tp itu sume suda terlambat,angah pergi tinggal kan along ngn adik buat selama lamanya,,,along samp skrg x dpt menerima pemergian angah,,,sudah 3 thn setengah angah mninggalkan keluarga kita,namun kami x pernah rasakan begitu...klu diberi peluang along nk tukar kan nyawa along dgn angah...ya allah boleh kah kau pulangkan angah kpd kami?wlpn sekejap..kami amat merindui nya,,,ya allah kau tpt kan lah adik aku dikalangan org beriman,,halal kan lah mkn mnum arwah sepanjang hayat nya,ampunkan lah dosa arwah,selesa kan lah tpt diaminya,terangi lah pusaranya,ya allah lindungilah arwah angah,cucuri lah rahmatke atas rohnya,,,sesungguhnya hidup aku sengsara dgn kehilangan adik ku,,elyna zalyati