Saturday, July 21, 2007

LAMERNYER TAK UP DATE BLOG....



as'kum....
hmmm aku betul2 sibuk skrg nie bru habis V.T.O,student checking portfolio utk lawatan PPL pun dah settel.
gmbr aktiviti bru pun aku tak masuk lg... ader bnyak jugak cumer maser jer yg tak cukup utk aku...hahahahah.
ok nie cake birthday abang long aku... yg ker 30thn...."semuga dimurahkan rezeki hendaknyer... bkh kasi lg bnyak ang pau rayer nati...hehehehe.









*abg long with my lovely dad....

"hmmm menantu dad yg sulong....manje ngan dadlah........"








# antara tetamu yg hadir.............mum yg bz kali...masak-memasak nie...hehehe nati birthday angah nati tak sambut siap yer.... nati merajuk .... dah tak lamer birthday aku...hehehe27/07/1984....along ckp nak kasi jam guesskan???????? jangan lupe tau....
#ok buat my lovely bro. e-jan hapi bestday boy....16/07/1990 nati mp4 akan sampai dr angah,

No comments: