Saturday, March 10, 2007

MINGGU SUAI KENAL...IMPERIA COLLEGE

Mggu suai kenal............



diantara org kuat yg telah menjayakan kem ini... GOOD JOB !!!


(dr kiri : anwar,saliza dan za'im)




masing2 perlu berganding bahu utk mencapai misi setiap kumpulan... yang penting semua student2 aku ader team work













wah yg nie habis post kira panjanglah tu....(syafiq)habis segala dikorbankan...inilah semangat juang yg perlu ada dlm diri masing2
















Ini pulak pertandingan ukuran yg paling panjang dikira pemenag!!!!!!! pelbagai gelagat mereka semua...semua mencuitkan hati...so happy




ha?????? aper yg mereka ketemui itu???????? brgan purbakah mereka jumpe? wahhhhh bersemangatnyer dok mencari tu.......





maklumlah jika juara pertandingan nati hadiahnyer juga lumayan.... siaper yg tak mau....





i-pod apple,motor ego 125c dan dicsman sony jadi rebutan..
*so nak hadiah kena bermati2an...tul tak geng?????





lorrrrr kaki siape tu???????? terjumper mayat hidup ker?

ohhhhhhh nooooooooooo.........mayat? lemas tepi pantai ker?
atau sebaliknyer??????????? keadaan ini berlaku semasa student2 aku melakukan aktiviti mencari check point di tepi pantai..........

OHhhhhhhhhhh tidddddaakkkkk !!!rupenyer si mamat nie yg menjadi mangsa keadaan...hehehe tulah siapa suruh simpan check point kat dlm baju... habis segala2nye telah tergugat(@#$%*!?)
(khairul Za'im)





aktiviti malam BBQ,Mlm keinsafan dan kesedaran (mudah2han student2 aku boleh jadi insan yg berguna...dan juga akan menjadi seorang CHEF YG BERJAYA... WE ALL HOPE !
(dr kiri: syahril,ayu,chef e-inn,jansher hayat,syazuan,syamsyul, syukri dan hakimi)







Banyak aktiviti yg telah dijalankan... semua student aku enjoi aper2 dugaan dan cabaran yg ditempuhi oleh mereka.Tiada erti kepenatan bagi kami semua...
Gabungan diantara student2 lamer batch 02-06 dan student baru batch 01-07... seramai 49 org termasuk tenaga pengajar bermalam disitu...

















dah lamer aku tak post aku punyer blog... apabila ke buzyan memuncak...aku terpaksa tangguhkan segala2nyer.........



pada 1-2/03/2007 kami berkemah di KEM SANUBARI...DI PANTAI SEPAT KUANTAN PAHANG

No comments: