Saturday, March 10, 2007

Pergi Cameron Highland...........heeeeee sejuk!!!


DI CAMERON HIGHLAND.........

di KASIMANIS STRAWBERRY FARM...
aku ader beli anak pokok strawberry heheheh cadang aku nak bukak ladang strawberry kat KUANTAN... raser2 blh tak cita2 aku berjaya...heheheh pelik kat tanah panas blh tanam strawberry... hehheh habis layuuuu...


maser ini aku kat RED STRAWBERRY FARM



aku smpat mkn ais cream goreng with fresh strawberry...yamyammmmmm sedap...










Baik punyer post............








nie kat strawberry park resort...




Di Rose farm...........Wahhhhhhhh naik giler aku tgk bnyak sgguh tanaman bunga rose.....besar2 tapak tgn aku pun ader...



gurlz in rose.........hehhee








Wah!!!!! maser ini aku kat butterfly farm........... cantik sgt2 aku nie suker tanaman...bila masuk kat saner aku kagum dgn semua aper yg aku lihat...lalu aku hayati ia...........klu tak rugi buat ku...


coz bayar kak oiiiiiiiiiiii...rm 5.00 hehehe bukan aku nak berkira just kidding jer!!! maksud aku rugi klu tak masuk...semua bunga2 pelik2 kiter boleh lihat... dan mengingatkan aku kepada ALLAH S.W.T yg ESA dgn segala kejadian dan ciptaan- NYA


Permandangan di CH memang cantik.......... tenang.......... aku dok perhatikan org disini fresh...tak mcm kat bandar......sibuk,habuk,bising ahhhhhh aku bosan dgn suasana itu...aku inginkan kedamaian..............










aku inginkan kedamaian hidupppppp......... 1 week jer kat sana cukup utk aku hayati erti kehidupan...........huhuhu sedihnyer nak tggalkan CH......it's nice place.........i will come back CH....WAITTTTTT FOR MEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!




dr KL ker CAMERON HIGHLAND aku drive sendiri......... fuuuuuuuuhhhhhhyyyyyyooooooooo!!! aku siap buat driff lg kat lereng2 bukit Cameron Highland.... e-inn drifff heheheh


* nasib baik aku selamat sampai dan pulang... AKU BERSYUKUR PADA ALLAH S.W.T memudahkan segala perjalanan aku...

*maklumlah aku nie bru jer tak sampai 2 bln dpt lesen dah bwk kete ker CH...(Cameron Highland)


*ITULAH CABARAN HIDUP.....MAU KER TAK MAU KITER KENA RASAI DAN HARUNGI.......

No comments: