Tuesday, January 30, 2007

open booth at giant 18 jan 2006

wah pertunjukkanlah pulak... dari kiri: chef zaini,izwa,salnita and bob

ha yg nie laks dok jadi model ker??????
haloo... jangan dok mengorat pulak!!! yer syazuan.







wah tekunnyer student aku buat demo...baguslah macam tu... nielah bru ader gaya seorg chef... wah jangan kembang pulak yer... bila kena puji lebih2...




dengan tekun student2 aku mendengar aper yg di sampaikan oleh chef maria...marah jng tak marah heheheh
jangan takut lah syuk...dah berdiri macam patung pulak???hehehe

ini dari sudut yg berbeza... ramai juga student dtg membantu...dari pagi sampai ke malam... tq

college aku, imperia academy of tourism telah buat open booth utk kali ke dua di giant kuantan. utk pengambilan student baru batch 01-07 2007... tak sangka dah bacth ke 3 dah aku dok mengajar.
aku harap semua student2 aku akan menjadi seorang chef yg berjaya di masa akan datang...
walaupun nati mereka pasti akan melupakan aku...sedih nyer!
tapi ini lah pengorbanan seorang guru... tul tak???

No comments: